Οι Millennials οδηγούν και την αγορά τροφίμων σε online μονοπάτια

Τo ψηφιακό κανάλι, ακόμη και για την αγορά τροφίμων, επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι, με περίπου έναν στους δύο νέους στην Ευρώπη, ηλικίας 16 έως 24 ετών, να προτιμά το online κανάλι έναντι των φυσικών καταστημάτων. Ενώ η αγορά τροφίμων και ειδών παντοπωλείου παρέμενε, επί ευρωπαϊκού εδάφους, προσηλωμένη στα φυσικά σημεία πώλησης, η γενιά των Millennials οδηγεί και το συγκεκριμένο κλάδο σε online μονοπάτια.

Ένας στους δύο Ευρωπαίους καταναλωτές, ηλικίας 16 έως 24 ετών, πραγματοποιεί αγορές τροφίμων μέσω InternetΣύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel, περίπου ένας στους δύο Γερμανούς (45%), ηλικίας 16 έως 24 ετών, έκανε τουλάχιστον μία αγορά τροφίμων τους τελευταίους έξι μήνες από το e-shop ενός φυσικού καταστήματος. Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς στο γενικό πληθυσμό διαμορφώνεται στο 31%. Η εικόνα είναι ανάλογη, σύμφωνα με την έρευνα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ισπανία, το ποσοστό των νέων που επέλεξε την ηλεκτρονική αγορά τροφίμων φθάνει το 46% έναντι 40% στο σύνολο του γενικού πληθυσμού. Στην Πολωνία, το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 44% μεταξύ των νέων 16 έως 24 ετών, συγκρινόμενο με 41% στο σύνολο των Πολωνών καταναλωτών, ενώ στη Γαλλία τα ποσοστά είναι 33% και 29% αντίστοιχα.

Όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα γιατί επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα online, η πλειοψηφία απαντά ότι σημαντικό ρόλο παίζει το μικρότερο άγχος, που συνεπάγονται οι ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με την έρευνα, το 36% των Γερμανών, το 31% των Γάλλων, το 29% των Ισπανών και το 28% των Ιταλών αγοραστών της γενιάς των Millennials (ηλικίες 16-24 ετών) θεωρεί τις online αγορές λιγότερο αγχωτικές σε σχέση με τα ψώνια από το φυσικό κατάστημα. 

Θέμα χρόνου
Με την αποφυγή του άγχους να αποτελεί προτεραιότητα για τους νέους, έτερος λόγος, που προτιμούν τις online αγορές είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Περίπου το ένα τρίτο των Γερμανών (34%), των Ιταλών (33%), των Γάλλων (29%), των Πολωνών (28%) και των Ισπανών (27%) αγοραστών ηλικίας 16 έως 24, συμφωνεί ότι χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να ψωνίσει κανείς από ένα online κατάστημα, σε σύγκριση με το φυσικό σημείο πώλησης. 

Και χρημάτων
Ένα επιπλέον κίνητρο για τους νέους που ψωνίζουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου online, είναι ότι με τα ψηφιακά ψώνια είναι πιο εύκολο να ελέγξουν το κόστος των αγορών και να μείνουν εντός προϋπολογισμού. Αυτό τουλάχιστον απαντούν ένας στους τρεις νέους σε Γερμανία (30%), Γαλλία (29%) και Πολωνία.

“Με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι online αγορά τροφίμων βρίσκεται σε πιο “ώριμο” στάδιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ψηφιακή αγορά βρίσκεται στα σπάργανα. Ωστόσο, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι νέοι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις online αγορές. Την ίδια στιγμή, όλο και περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης εξελίσσουν την ψηφιακή τους στρατηγική, προκειμένου να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της νέας γενιάς αγοραστών”, σχολίασε σχετικά η αναλύτρια της Mintel, Regina Haydon. 

Φόβοι
Παρά τη στροφή των νέων καταναλωτών στην Ευρώπη στην online αγορά τροφίμων, οι Millennials σε πολλές κομβικές αγορές εκφράζουν ακόμη αμφιβολίες για τη φρεσκάδα των προϊόντων που αγοράζουν ηλεκτρονικά.

Για την ακρίβεια, όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα για τους λόγους, για τους οποίους δεν χρησιμοποιούν online υπηρεσίες όταν ψωνίζουν είδη παντοπωλείου, το 51% των Πολωνών και το 50% των Γερμανών αγοραστών, ηλικίας 16 έως 24, απαντά ότι ανησυχεί για την ποιότητα ή τη φρεσκάδα των προϊόντων.

Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από Millennials σε άλλες βασικές ευρωπαϊκές αγορές, με το 41% των Ισπανών, το 39% των Ιταλών και το 30% των Γάλλων να τη συμμερίζεται.

Επίσης, αποτρεπτικά λειτουργεί για τους νέους καταναλωτές και το ότι δεν είναι σε θέση να επιλέξουν οι ίδιοι τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς το 62% των Ισπανών, το 49% των Ιταλών, το 48% των Πολωνών και το 41% των Γερμανών δηλώνει πώς του αρέσει η μη προσωπική εμπλοκή στην επιλογή των προϊόντων.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 19 Οκτωβρίου 2016)

Powered by Bullraider.com
Ενίσχυση για τους “έξυπνους” συναγερμούς...
22 Μαϊ 2017 15:16 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ενίσχυση για τους “έξυπνους” συναγερμούς Σημαντικές προοπτικές για την αγορά των συναγερμών, που μπορούν να παρακολουθούνται εξ αποστάσεως, (monitored alarm systems) διαβλέπει η Berg Insight, η οποία αναμένει ένα μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς στην Ευρώπη της τάξεως του 4% μέχρι το 2021, οπότε κι εκτιμάται ότι ο συνολικός αριθμός τέτοιου είδους συστημάτων θα φθάσει στα 10,6 εκατ. Εγκαταστάσεις, από 8,7% που [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Σε άνοδο και οι συσκευές IoT με σύνδεση σε δίκτυα ...
12 Απρ 2017 11:44 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Σε άνοδο και οι συσκευές IoT με σύνδεση σε δίκτυα κινητής Στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας επόμενης γενιάς φαίνεται ότι σκοπεύουν να βασιστούν όσοι σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των ΙοΤ συσκευών. Αυτό, τουλάχιστον, εκτιμά η εταιρεία ερευνών Berg Insight, σύμφωνα με την οποία οι πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο των συσκευών IoT με δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας θα παρουσιάσουν μέση ετήσια  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Ρομποτικός οικοδόμος εκτυπώνει κτήριο από αφρό - Β...
28 Απρ 2017 19:42 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ρομποτικός οικοδόμος εκτυπώνει κτήριο από αφρό - Βίντεο Μηχανή στο γιαπί  
Ο ρομποτικός πολυτεχνίτης χρειάστηκε μόνο 13,5 ώρες για να χτίσει τον βασικό σκελετό ενός θόλου (Εικόνα, βίντεο: ΜΙΤ Mediated Matter Group)    αροπλαστικής και αφήνει στρώματα αφρού πολυουρεθάνης, μηχανικοί του MIT καμαρώνουν για το «μεγαλ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Η INTEL ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗ MOBILEYE ΓΙΑ $ 15,3 ΔΙΣ....
22 Μαρ 2017 16:08 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η INTEL ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗ MOBILEYE ΓΙΑ $ 15,3 ΔΙΣ. Πολλά και ενδιαφέροντα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στο χώρο του connected car, μια αγορά η οποία σύμφωνα με τους αναλυτές θα αγγίξει τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022. Ένα υποσύνολο αυτού που ονομάζουμε connected car είναι και οι τεχνολογίες της αυτόνομης οδήγησης. Στο χώρο αυτό η εταιρεία η οποία πρωτοστατεί είναι η Ισραηλινή Mobileye. Πρόκειται για μια εταιρεία με πολλές συνε [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.