Οι Millennials οδηγούν και την αγορά τροφίμων σε online μονοπάτια

Τo ψηφιακό κανάλι, ακόμη και για την αγορά τροφίμων, επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι, με περίπου έναν στους δύο νέους στην Ευρώπη, ηλικίας 16 έως 24 ετών, να προτιμά το online κανάλι έναντι των φυσικών καταστημάτων. Ενώ η αγορά τροφίμων και ειδών παντοπωλείου παρέμενε, επί ευρωπαϊκού εδάφους, προσηλωμένη στα φυσικά σημεία πώλησης, η γενιά των Millennials οδηγεί και το συγκεκριμένο κλάδο σε online μονοπάτια.

Ένας στους δύο Ευρωπαίους καταναλωτές, ηλικίας 16 έως 24 ετών, πραγματοποιεί αγορές τροφίμων μέσω InternetΣύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel, περίπου ένας στους δύο Γερμανούς (45%), ηλικίας 16 έως 24 ετών, έκανε τουλάχιστον μία αγορά τροφίμων τους τελευταίους έξι μήνες από το e-shop ενός φυσικού καταστήματος. Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς στο γενικό πληθυσμό διαμορφώνεται στο 31%. Η εικόνα είναι ανάλογη, σύμφωνα με την έρευνα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ισπανία, το ποσοστό των νέων που επέλεξε την ηλεκτρονική αγορά τροφίμων φθάνει το 46% έναντι 40% στο σύνολο του γενικού πληθυσμού. Στην Πολωνία, το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 44% μεταξύ των νέων 16 έως 24 ετών, συγκρινόμενο με 41% στο σύνολο των Πολωνών καταναλωτών, ενώ στη Γαλλία τα ποσοστά είναι 33% και 29% αντίστοιχα.

Όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα γιατί επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα online, η πλειοψηφία απαντά ότι σημαντικό ρόλο παίζει το μικρότερο άγχος, που συνεπάγονται οι ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με την έρευνα, το 36% των Γερμανών, το 31% των Γάλλων, το 29% των Ισπανών και το 28% των Ιταλών αγοραστών της γενιάς των Millennials (ηλικίες 16-24 ετών) θεωρεί τις online αγορές λιγότερο αγχωτικές σε σχέση με τα ψώνια από το φυσικό κατάστημα. 

Θέμα χρόνου
Με την αποφυγή του άγχους να αποτελεί προτεραιότητα για τους νέους, έτερος λόγος, που προτιμούν τις online αγορές είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Περίπου το ένα τρίτο των Γερμανών (34%), των Ιταλών (33%), των Γάλλων (29%), των Πολωνών (28%) και των Ισπανών (27%) αγοραστών ηλικίας 16 έως 24, συμφωνεί ότι χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να ψωνίσει κανείς από ένα online κατάστημα, σε σύγκριση με το φυσικό σημείο πώλησης. 

Και χρημάτων
Ένα επιπλέον κίνητρο για τους νέους που ψωνίζουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου online, είναι ότι με τα ψηφιακά ψώνια είναι πιο εύκολο να ελέγξουν το κόστος των αγορών και να μείνουν εντός προϋπολογισμού. Αυτό τουλάχιστον απαντούν ένας στους τρεις νέους σε Γερμανία (30%), Γαλλία (29%) και Πολωνία.

“Με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι online αγορά τροφίμων βρίσκεται σε πιο “ώριμο” στάδιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ψηφιακή αγορά βρίσκεται στα σπάργανα. Ωστόσο, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι νέοι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις online αγορές. Την ίδια στιγμή, όλο και περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης εξελίσσουν την ψηφιακή τους στρατηγική, προκειμένου να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της νέας γενιάς αγοραστών”, σχολίασε σχετικά η αναλύτρια της Mintel, Regina Haydon. 

Φόβοι
Παρά τη στροφή των νέων καταναλωτών στην Ευρώπη στην online αγορά τροφίμων, οι Millennials σε πολλές κομβικές αγορές εκφράζουν ακόμη αμφιβολίες για τη φρεσκάδα των προϊόντων που αγοράζουν ηλεκτρονικά.

Για την ακρίβεια, όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα για τους λόγους, για τους οποίους δεν χρησιμοποιούν online υπηρεσίες όταν ψωνίζουν είδη παντοπωλείου, το 51% των Πολωνών και το 50% των Γερμανών αγοραστών, ηλικίας 16 έως 24, απαντά ότι ανησυχεί για την ποιότητα ή τη φρεσκάδα των προϊόντων.

Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από Millennials σε άλλες βασικές ευρωπαϊκές αγορές, με το 41% των Ισπανών, το 39% των Ιταλών και το 30% των Γάλλων να τη συμμερίζεται.

Επίσης, αποτρεπτικά λειτουργεί για τους νέους καταναλωτές και το ότι δεν είναι σε θέση να επιλέξουν οι ίδιοι τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς το 62% των Ισπανών, το 49% των Ιταλών, το 48% των Πολωνών και το 41% των Γερμανών δηλώνει πώς του αρέσει η μη προσωπική εμπλοκή στην επιλογή των προϊόντων.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 19 Οκτωβρίου 2016)

Powered by Bullraider.com
Ρομπότ γίνεται η χαρά της νοικοκυράς και σιδερώνει...
22 Ιουν 2017 14:16 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ρομπότ γίνεται η χαρά της νοικοκυράς και σιδερώνει ρούχα Τέλος οι ζάρες   Τα ρομπότ στο μέλλον δεν θα κλέβουν μόνο τις δουλειές μας, αλλά θα κάνουν και τις δουλειές του σπιτιού. Ισπανοί ερευνητές παρουσίασαν ένα ανθρωποειδές ρομπότ που σιδερώνει ρούχα - με μεγάλη μάλιστα προσοχή στο έργο του, ώστε να μην αφήσει καμία ζάρα.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Έρχονται τα έξυπνα πλοία
10 Ιουν 2017 20:10 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Αυτόνομα εμπορικά πλοία σχεδιάζει να ναυπηγήσει η Ιαπωνία Στη θάλασσα χωρίς καπετάνιο των εμπορικών πλοίων να ταξιδεύουν μόνα τους. Οι εφοπλιστικές και οι ναυπηγικές εταιρείες της Ιαπωνίας ενώνουν τις δυνάμεις τους για να φέρουν την τεχνητή νοημοσύνη στην ιαπωνική ναυτιλία, σχεδιάζοντας να κάνουν πραγματικότητα τα αυτόνομα πλοία χωρίς καπετάν [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Ευρωπαϊκό βραβείο στην Τήλο για σχέδιο ενεργειακής...
21 Ιουν 2017 13:58 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ευρωπαϊκό βραβείο στην Τήλο για σχέδιο ενεργειακής αυτονομίας Πρώτη στη Μεσόγειο     H ενέργεια από την ανεμογεννήτρια και το φωτοβολταϊκό πάρκο του νησιού θα αποθηκεύεται σε βιομηχανικές μπαταρίες -εικόνα αρχείου   (Φωτογραφία: Reuters)
;[ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Αυτόνομο τραμ χωρίς οδηγό θα αποκτήσουν σύντομα οι...
09 Ιουν 2017 14:02 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Αυτόνομο τραμ χωρίς οδηγό θα αποκτήσουν σύντομα οι Κινέζοι Στους δρόμους από το 2018   εσα σε μετρό, τραμ και λεωφορείο, που δεν έχει ανάγκη ούτε από οδηγό ούτε από γραμμές για να κινηθεί, σύντομα θα μεταφέρει επιβάτες στην Κίνα.Το νέο Autonomous Rail Transit (ART) συνδυάζει χαρακτηριστικά μετρό, λεωφορείου και τραμ, σύμφωνα με το Κινεζικό Πρακτορείο Ειδήσεων.Το νέο [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.