Οι Millennials οδηγούν και την αγορά τροφίμων σε online μονοπάτια

Τo ψηφιακό κανάλι, ακόμη και για την αγορά τροφίμων, επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι, με περίπου έναν στους δύο νέους στην Ευρώπη, ηλικίας 16 έως 24 ετών, να προτιμά το online κανάλι έναντι των φυσικών καταστημάτων. Ενώ η αγορά τροφίμων και ειδών παντοπωλείου παρέμενε, επί ευρωπαϊκού εδάφους, προσηλωμένη στα φυσικά σημεία πώλησης, η γενιά των Millennials οδηγεί και το συγκεκριμένο κλάδο σε online μονοπάτια.

Ένας στους δύο Ευρωπαίους καταναλωτές, ηλικίας 16 έως 24 ετών, πραγματοποιεί αγορές τροφίμων μέσω InternetΣύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel, περίπου ένας στους δύο Γερμανούς (45%), ηλικίας 16 έως 24 ετών, έκανε τουλάχιστον μία αγορά τροφίμων τους τελευταίους έξι μήνες από το e-shop ενός φυσικού καταστήματος. Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς στο γενικό πληθυσμό διαμορφώνεται στο 31%. Η εικόνα είναι ανάλογη, σύμφωνα με την έρευνα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ισπανία, το ποσοστό των νέων που επέλεξε την ηλεκτρονική αγορά τροφίμων φθάνει το 46% έναντι 40% στο σύνολο του γενικού πληθυσμού. Στην Πολωνία, το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 44% μεταξύ των νέων 16 έως 24 ετών, συγκρινόμενο με 41% στο σύνολο των Πολωνών καταναλωτών, ενώ στη Γαλλία τα ποσοστά είναι 33% και 29% αντίστοιχα.

Όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα γιατί επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα online, η πλειοψηφία απαντά ότι σημαντικό ρόλο παίζει το μικρότερο άγχος, που συνεπάγονται οι ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με την έρευνα, το 36% των Γερμανών, το 31% των Γάλλων, το 29% των Ισπανών και το 28% των Ιταλών αγοραστών της γενιάς των Millennials (ηλικίες 16-24 ετών) θεωρεί τις online αγορές λιγότερο αγχωτικές σε σχέση με τα ψώνια από το φυσικό κατάστημα. 

Θέμα χρόνου
Με την αποφυγή του άγχους να αποτελεί προτεραιότητα για τους νέους, έτερος λόγος, που προτιμούν τις online αγορές είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Περίπου το ένα τρίτο των Γερμανών (34%), των Ιταλών (33%), των Γάλλων (29%), των Πολωνών (28%) και των Ισπανών (27%) αγοραστών ηλικίας 16 έως 24, συμφωνεί ότι χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να ψωνίσει κανείς από ένα online κατάστημα, σε σύγκριση με το φυσικό σημείο πώλησης. 

Και χρημάτων
Ένα επιπλέον κίνητρο για τους νέους που ψωνίζουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου online, είναι ότι με τα ψηφιακά ψώνια είναι πιο εύκολο να ελέγξουν το κόστος των αγορών και να μείνουν εντός προϋπολογισμού. Αυτό τουλάχιστον απαντούν ένας στους τρεις νέους σε Γερμανία (30%), Γαλλία (29%) και Πολωνία.

“Με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι online αγορά τροφίμων βρίσκεται σε πιο “ώριμο” στάδιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ψηφιακή αγορά βρίσκεται στα σπάργανα. Ωστόσο, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι νέοι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις online αγορές. Την ίδια στιγμή, όλο και περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης εξελίσσουν την ψηφιακή τους στρατηγική, προκειμένου να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της νέας γενιάς αγοραστών”, σχολίασε σχετικά η αναλύτρια της Mintel, Regina Haydon. 

Φόβοι
Παρά τη στροφή των νέων καταναλωτών στην Ευρώπη στην online αγορά τροφίμων, οι Millennials σε πολλές κομβικές αγορές εκφράζουν ακόμη αμφιβολίες για τη φρεσκάδα των προϊόντων που αγοράζουν ηλεκτρονικά.

Για την ακρίβεια, όταν οι νέοι ερωτώνται από την έρευνα για τους λόγους, για τους οποίους δεν χρησιμοποιούν online υπηρεσίες όταν ψωνίζουν είδη παντοπωλείου, το 51% των Πολωνών και το 50% των Γερμανών αγοραστών, ηλικίας 16 έως 24, απαντά ότι ανησυχεί για την ποιότητα ή τη φρεσκάδα των προϊόντων.

Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από Millennials σε άλλες βασικές ευρωπαϊκές αγορές, με το 41% των Ισπανών, το 39% των Ιταλών και το 30% των Γάλλων να τη συμμερίζεται.

Επίσης, αποτρεπτικά λειτουργεί για τους νέους καταναλωτές και το ότι δεν είναι σε θέση να επιλέξουν οι ίδιοι τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς το 62% των Ισπανών, το 49% των Ιταλών, το 48% των Πολωνών και το 41% των Γερμανών δηλώνει πώς του αρέσει η μη προσωπική εμπλοκή στην επιλογή των προϊόντων.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 19 Οκτωβρίου 2016)

Powered by Bullraider.com
Ρομπότ με τρια δάχτυλα αλλάζει λάμπα χωρίς να τη σ...
11 Οκτ 2017 19:04 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ρομπότ με τρια δάχτυλα αλλάζει λάμπα χωρίς να τη σπάει Λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας Πόσα ρομπότ χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα; Ένα, αν έχει το κατάλληλο χέρι. Μηχανικοί του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο κατασκεύασαν έναν επιδέξιο ρομποτικό βραχίονα με απαλά «δάχτυλα», που μπορεί να πιάσει και να χειριστεί ευαίσθητα αντικείμενα όπως μια λάμπα, αλλά και άλλα όπως ένα κα [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Η PARKGURU συμμετέχει στο πρόγραμμα «Έξυπνης Πόλης...
23 Ιουλ 2017 09:43 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η PARKGURU συμμετέχει στο πρόγραμμα «Έξυπνης Πόλης» του Δήμου Τρικάλων H PARKGURU, στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος «Έξυπνης Πόλης» που υλοποιεί ο Δήμος Τρικάλων, συμμετείχε συνεισφέροντας την τεχνογνωσία της στα συστήματα έξυπνης στάθμευσης με τεχνολογίες IOT (internet of things). Τα αποτελέσματα του έργου θα παρουσιαστηκαν σε ειδική ημερίδα που έλαβε τόπο την Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 στα Τρίκαλα. Τα Τρίκαλα έχουν τη δι [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Τρίκαλα: Ερχονται τα 150 «Έξυπνα Σπίτια» για ηλικι...
11 Αυγ 2017 19:37 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Τρίκαλα: Ερχονται τα 150 «Έξυπνα Σπίτια» για ηλικιωμένους Μετά το «έξυπνο λεωφορείο έρχονται τα 150 «Έξυπνα Σπίτια» για ηλικιωμένους στον Δήμο Τρικκαίων και την κεντρική Ελλάδα! Πρόκειται για το πρόγραμμα ACTIVAGE, το οποίο παρουσιάστηκε επισήμως στη Μαδρίτη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Αυξημένο το ενδιαφέρον για τη δημιουργία “έξυπνων”...
05 Ιουλ 2017 10:19 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Αυξημένο το ενδιαφέρον για τη δημιουργία “έξυπνων” σπιτιών Νέες τάσεις στην υιοθέτηση της τεχνολογίας smart home αποκαλύπτει έρευνα της Houzz, της δημοφιλούς online πλατφόρμας για ανακαινίσεις και σχεδιασμούς σπιτιών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ποσοστό 45% των ιδιοκτητών ακινήτων, που πραγματοποίησαν διαδικασίες ανακαίνισης το 2016, αναφέρει ότι προχώρησε σε χρήση τεχνολογίας smart home ενσωματών [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.