“Ψηφιακά πορτοφόλια” και virtual reality αλλάζουν το λιανεμπόριο

Ιδιαίτερα θετικοί σε νέες τεχνολογίες, που τους επιτρέπουν να κάνουν τις αγορές και τις πληρωμές πιο γρήγορα, εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, είναι σήμερα οι καταναλωτές. Σε αυτήν τη λογική, δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους τρόπους αγορών και πληρωμών, που, μέχρι και μερικά χρόνια πριν, θα φάνταζαν εκτός πραγματικότητας. Για παράδειγμα, έντονο είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, καθώς ευελπιστούν ότι μέσω αυτής θα μπορούν να ολοκληρώσουν μία αγορά απλά και μόνο με ένα νεύμα του κεφαλιού.

Οι καταναλωτές δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέες τεχνολογίες στον τομέα των αγορών και των πληρωμώνΑνάλογα αυξημένο βαίνει και το ενδιαφέρον για τους νέους τρόπους και τις νέες τεχνολογίες στον τομέα των πληρωμών. Τα “ψηφιακά πορτοφόλια” συνεχίζουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον στα smartphones και τους φορητούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο. Κυριαρχούν στις συζητήσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών, με το θέμα, μάλιστα, να κατακτά την κορυφή (75%) στις social συζητήσεις, που καταγράφει και αναλύει η έρευνα της Mastercard “Digital Payments”, στην ετήσια έκδοση για το 2017. Σύμφωνα με τα ευρήματα της, η αυξημένη αποδοχή των ψηφιακών πορτοφολιών στα φυσικά καταστήματα, το Διαδίκτυο και σε αγορές εντός εφαρμογών (in-app) προκάλεσε πάνω από 2 εκατομμύρια αναφορές, με το 84% αυτών να καταγράφονται στο Twitter.

Στις συζητήσεις τους, οι καταναλωτές υπογράμμιζαν συνεχώς ότι η επιτυχία των νέων τεχνολογιών και των νέων τρόπων πληρωμής θα κριθεί από την ασφάλεια και την προστασία που θα προσφέρουν, σε μεγαλύτερο βαθμό από τις ήδη υπάρχουσες. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (43%) έδειξαν το ενδιαφέρον τους για τη χρήση τόσο βιομετρικών χαρακτηριστικών, όσο και άλλων μορφών ταυτοποίησης, τα οποία θα προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και μείωση στο ενδεχόμενο απάτης, προχωρώντας ένα βήμα πέρα από τα παραδοσιακά συνθηματικά (passwords).

Εκτός από τις πληρωμές, όμως, οι καταναλωτές προσβλέπουν και σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως την αποθήκευση στοιχείων καρτών προγραμμάτων επιβράβευσης καθώς και την υποστήριξη closed-loop συστημάτων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Οικιακοί βοηθοί
Η ενεργοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και οι “έξυπνοι” οικιακοί βοηθοί ήταν το δεύτερο θέμα με τις περισσότερες συζητήσεις μέσα στο 2016. Επίσης, το λεγόμενο Internet of Things, αποτέλεσε ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα, με την πλειονότητα των σχετικών συζητήσεων να καταγράφονται στη Β. Αμερική (44%) και την Ευρώπη (34%). Πιο συγκεκριμένα, οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στο πως το Internet of Things θα γίνει Internet of Payments, ώστε οι πληρωμές να μπορούν να πραγματοποιούνται από οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή.

Στο μεταξύ, οι φορητές συσκευές - wearables - οδήγησαν τις συζητήσεις σχετικά με τις νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες, οι οποίες τροφοδοτήθηκαν από ανακοινώσεις συνεργασιών ανάμεσα σε εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογία και εταιρείες παροχών πληρωμών.

Βιομετρικά στοιχεία
Οι νέες εξελίξεις σε ζητήματα αναγνώρισης προσώπου και ταυτοποίησης μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων, αποτέλεσαν το περιεχόμενο σε περισσότερες από τις μισές συζητήσεις (51%) σχετικά με βιομετρικά και ταυτοποίηση. Παράλληλα, το social media buzz σχετικά με τις νέες αυτές τεχνολογίες βιομετρικών και ταυτοποίησης, υπήρξε ιδιαίτερα θετικό.

Στο μεταξύ, οι καταναλωτές εξέφρασαν παράπονα για τη χρήση συνθηματικών (passwords), την εισαγωγή τους, το να τα ξεχνούν και να τα ανακτούν κι έδειξαν ενδιαφέρον σε τρόπους που θα μπορούσαν να τους απαλλάξουν εντελώς από αυτά, μέσα από εύκολες και βελτιωμένες εναλλακτικές ταυτοποίησης.

Η έρευνα
Η Mastercard, σε συνεργασία με την PRIME Research, πραγματοποίησε την 5η ετήσια έρευνα Digital Payments, σχεδιασμένη για να αναγνωρίζει τις συνεχώς αυξανόμενες συζητήσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών. Καταγράφοντας περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια posts στα social media τον τελευταίο χρόνο - μέσω του Synthesio - σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte και Weibo, η έρευνα εξετάζει social συζητήσεις στις αγορές 188 χωρών σε όλο τον κόσμο.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 2 Μαρτίου 2017)

Powered by Bullraider.com
Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων πρ...
01 Dec 2020 15:49 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων προωθεί η Ε.Ε. Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο όγκος των δεδομένων, που παράγουν δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες αυξάνεται συνεχώς και αναμένεται να πενταπλασιαστεί μεταξύ 2018 και 2025. Ο όγκος των δεδομένων που παράγουν δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες θα πενταπλασιαστεί έως το 2025Για την καλύτερη [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σ...
01 Dec 2020 14:40 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σε 5G στα τέλη του 2020 Με ταχύτερους ρυθμούς από κάθε άλλη γενιά κινητής συνδεσιμότητας προχωρά η υλοποίηση του 5G. Μάλιστα, την υιοθέτηση της νέας γενιάς κινητών επικοινωνιών και την επέκταση της πληθυσμιακής της κάλυψης, παγκοσμίως, δεν φαίνεται να κάμπτει ούτε η πανδημία του COVID-19. Το 2026, το 60% των κατοίκων της γης θα έχει πρόσβαση σε κάλυψη 5G, ενώ οι συνδρομές θ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό...
01 Dec 2020 14:52 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό Πρόκειται για έναν από τους πιο παραδοσιακούς κλάδους της οικονομίας. Ωστόσο, και το δικό του μέλλον περνάει μέσα από την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο λόγος για τη Ναυτιλία, όπου, ωστόσο, ακόμα και σήμερα, η ψηφιοποίηση αντιμετωπίζεται περιστασιακά και χαρακτηρίζεται από έλλειψη μιας ολιστικής προσέγγισης ως προς τον μετασχηματισμό της. Ο ψ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη ...
01 Dec 2020 14:20 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη διάρκεια της πανδημίας Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο. Επτά στις δέκα ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.