Υποχρεωτικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στην Ευρώπη

Την υποχρεωτική χρήση συστημάτων υποστήριξης των οδηγών σε όλα τα καινούργια οχήματα στην Ευρώπη ζήτησε με απόφασή του το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Σήμερα, τα προηγμένα συστήματα χρησιμοποιούνται σε ορισμένα μοντέλα οχημάτων ανώτερης κατηγορίας, ωστόσο οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν, την Τρίτη 14  Νοεμβρίου,  ψήφισμα με το οποίο ζητούν την υποχρεωτική χρήση τους από όλους τους τύπους αυτοκινήτων.

Οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν ψήφισμα, ζητώντας την υποχρεωτική χρήση απ’ όλους τους τύπους αυτοκινήτων

Η χρήση ρομποτικών “ματιών” και “εγκεφάλων” στα αυτοκίνητα θα βοηθά τους οδηγούς να αντιδρούν καλύτερα σε μια επικίνδυνη κατάσταση, με αποτέλεσμα να σώζονται ζωές. Οι “έξυπνοι” μηχανισμοί φρεναρίσματος και ταχύτητας ανιχνεύουν τους πεζούς και τους ποδηλάτες και επιβραδύνουν αυτόματα τα οχήματα προκειμένου να αποφύγουν μια σύγκρουση, ενώ ταυτόχρονα βοηθούν τους οδηγούς να παραμείνουν εντός των ορίων ταχύτητας.

Αυτή η τεχνολογία υπάρχει στα σημερινά αυτοκίνητα, ωστόσο δεν είναι υποχρεωτική. Το ΕΚ προτείνει να γίνει υποχρεωτική η χρήση των συστημάτων υποβοήθησης οδηγούν που υπάρχουν, ήδη, στην αγορά κι έχουν αποδείξει την ικανότητά τους στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η ασφάλεια στον δρόμο δεν θα εξαρτάται από την οικονομική δυνατότητα των καταναλωτών.

Προκειμένου, μάλιστα, να μειωθεί το κόστος και να γίνει προσιτή η χρήση των συστημάτων αυτών σε όλους του τύπους οχημάτων, οι ευρωβουλευτές προτείνουν την υποχρεωτική ενσωμάτωση αυτόματης υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών, ποδηλατών, μηχανοκίνητων δικύκλων και μοτοσικλετιστών σε όλα τα αυτοκίνητα. 

Θανατηφόρα τροχαία
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επιθυμεί να μειώσει τον αριθμό των θανάτων στους δρόμους καθιστώντας τα συστήματα υποβοήθησης των οδηγών υποχρεωτικά σε κάθε νέο όχημα στην Ε.Ε. Το σκεπτικό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου είναι ότι κάθε χρόνο περισσότεροι από 25.000 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο και εκατοντάδες χιλιάδες τραυματίζονται, ενώ οι έρευνες δείχνουν ότι το 90% των ατυχημάτων οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Πολλά από αυτά θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί με τη χρήση συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συστημάτων, όπως αυτά που ελέγχουν την ταχύτητα, ανιχνεύοντας προπορευόμενα οχήματα και επιβραδύνοντας αυτόματα, συστήματα που διαθέτουν αναγνώριση οδικής σήμανσης και συστήματα ανίχνευσης “τυφλών σημείων”.

“Όλοι κάνουμε λάθη,  είτε ως οδηγοί, είτε ως πεζοί, είτε ως ποδηλάτες. Και σε αυτές τις περιπτώσεις τα συστήματα αυτόματης βοήθειας είναι σαν σιωπηλοί συνοδηγοί που μας βοηθούν να αποφύγουμε ατυχήματα”, δήλωσε ο εισηγητής Dieter-Lebrecht Koch (ΕΛΚ, Γερμανία).

(Πηγή: ΠΕριοδικό ΣΕΠΕ - 16/11/2017)

Powered by Bullraider.com
Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων πρ...
01 Dec 2020 15:49 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων προωθεί η Ε.Ε. Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο όγκος των δεδομένων, που παράγουν δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες αυξάνεται συνεχώς και αναμένεται να πενταπλασιαστεί μεταξύ 2018 και 2025. Ο όγκος των δεδομένων που παράγουν δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες θα πενταπλασιαστεί έως το 2025Για την καλύτερη [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σ...
01 Dec 2020 14:40 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σε 5G στα τέλη του 2020 Με ταχύτερους ρυθμούς από κάθε άλλη γενιά κινητής συνδεσιμότητας προχωρά η υλοποίηση του 5G. Μάλιστα, την υιοθέτηση της νέας γενιάς κινητών επικοινωνιών και την επέκταση της πληθυσμιακής της κάλυψης, παγκοσμίως, δεν φαίνεται να κάμπτει ούτε η πανδημία του COVID-19. Το 2026, το 60% των κατοίκων της γης θα έχει πρόσβαση σε κάλυψη 5G, ενώ οι συνδρομές θ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό...
01 Dec 2020 14:52 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό Πρόκειται για έναν από τους πιο παραδοσιακούς κλάδους της οικονομίας. Ωστόσο, και το δικό του μέλλον περνάει μέσα από την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο λόγος για τη Ναυτιλία, όπου, ωστόσο, ακόμα και σήμερα, η ψηφιοποίηση αντιμετωπίζεται περιστασιακά και χαρακτηρίζεται από έλλειψη μιας ολιστικής προσέγγισης ως προς τον μετασχηματισμό της. Ο ψ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη ...
01 Dec 2020 14:20 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη διάρκεια της πανδημίας Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο. Επτά στις δέκα ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.