Οι λύσεις smart home διευκολύνουν την καθημερινότητα λέει το 70%

Ως ένα μέσο για τη διευκόλυνση και τη βελτίωση της καθημερινότητας τους, αντιμετωπίζουν οι πολίτες, σε παγκόσμιο επίπεδο, τη χρήση της τεχνολογίας στο σπίτι. Επτά στους δέκα πολίτες, διεθνώς, απαντούν ότι η χρήση της τεχνολογίας στο σπίτι διευκολύνει την καθημερινότητα, από την online παραγγελία φαγητού μέχρι τον έλεγχο της θερμοκρασίας στο σπίτι. Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (43%) θεωρούν ότι η τεχνολογία στο σπίτι μπορεί, επίσης, να τους κάνει πιο τεμπέληδες, καθώς υπάρχει ένας συντριπτικός αριθμός δραστηριοτήτων, που μπορούν - χάρη στην τεχνολογία - να γίνουν από την άνεση του καναπέ.

Οπαδούς κερδίζουν, παγκοσμίως, οι λύσεις smart home, αν και δεν λείπει ο προβληματισμός για την εξάρτηση από την τεχνολογίαΟι καταναλωτές, πάντως, είναι πιο πιθανό να συμφωνήσουν με τις θετικές επιπτώσεις της τεχνολογίας στην κατ’ οίκον καθημερινότητα. Το 71% συμφωνεί ότι κάνει τη ζωή του ευκολότερη, με το 57% να απαντά ότι κάνει την καθημερινότητά του πιο διασκεδαστική. Από την άλλη πλευρά, σχεδόν το ήμισυ των καταναλωτών (46%) θεωρεί ότι η τεχνολογία μπορεί να γίνει παρεμβατική (46%). Οι μισοί από τους ερωτηθέντες συμφωνούν ότι μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στην κοινωνική αλληλεπίδραση (50%), με την άποψη αυτή να είναι πιο διαδεδομένη στην Ευρώπη (62%), στις ΗΠΑ (66%) και στην Αυστραλία (65%).

“Ενώ πολλές επιχειρήσεις διαθέτουν στην αγορά “έξυπνα” προϊόντα και λύσεις για το σπίτι, τα brands, που θα προσφέρουν πραγματική αξία, είναι εκείνα, τα οποία θα παράγουν συνδεδεμένα προϊόντα, εξουδετερώνοντας τις ανησυχίες των πελατών τους για το αίσθημα απομόνωσης στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον”, αναφέρει σχετικά σε μελέτη της η Accenture (“Putting the Human First in the Future Home”).

Νεότερες ηλικίες και φόβος
Σύμφωνα με την έρευνα, οι νεότεροι σε ηλικία καταναλωτές είναι, σήμερα, πιο αρνητικοί για τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία επηρεάζει τη ζωή τους στο σπίτι. Σχεδόν το ήμισυ (49%) των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών ανησυχεί ότι είναι πολύ εξαρτημένο από την τεχνολογία, ενώ το 43% φοβάται ότι οι “έξυπνες” οικιακές συσκευές γνωρίζουν πολύ περισσότερα γι’ αυτούς απ’ ό,τι θα ήθελαν. Αντίθετα, η πιο θετική ηλικιακή ομάδα απέναντι στην τεχνολογία είναι εκείνη των 65 ετών και άνω - ακριβώς το τμήμα της αγοράς, που πολλές εταιρείες τεχνολογίας έχουν παραμελήσει. Αυτή η ομάδα βλέπει εξαιρετικά θετικά το smart home, ενώ ο φόβος περί απομόνωσης λόγω της τεχνολογίας, είναι ο μικρότερος από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα. Μόνο το ένα τέταρτο (25%) των ερωτηθέντων σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα ανησυχεί για την εθιστική φύση της τεχνολογίας, το χαμηλότερο ποσοστό ανάμεσα σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 19 Μαΐου 2019)

Powered by Bullraider.com
Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων πρ...
01 Dec 2020 15:49 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων προωθεί η Ε.Ε. Νέους κανόνες για τη διακυβέρνηση των δεδομένων προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο όγκος των δεδομένων, που παράγουν δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες αυξάνεται συνεχώς και αναμένεται να πενταπλασιαστεί μεταξύ 2018 και 2025. Ο όγκος των δεδομένων που παράγουν δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες θα πενταπλασιαστεί έως το 2025Για την καλύτερη [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σ...
01 Dec 2020 14:40 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση σε 5G στα τέλη του 2020 Με ταχύτερους ρυθμούς από κάθε άλλη γενιά κινητής συνδεσιμότητας προχωρά η υλοποίηση του 5G. Μάλιστα, την υιοθέτηση της νέας γενιάς κινητών επικοινωνιών και την επέκταση της πληθυσμιακής της κάλυψης, παγκοσμίως, δεν φαίνεται να κάμπτει ούτε η πανδημία του COVID-19. Το 2026, το 60% των κατοίκων της γης θα έχει πρόσβαση σε κάλυψη 5G, ενώ οι συνδρομές θ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό...
01 Dec 2020 14:52 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το μέλλον του κλάδου της ναυτιλίας είναι ψηφιακό Πρόκειται για έναν από τους πιο παραδοσιακούς κλάδους της οικονομίας. Ωστόσο, και το δικό του μέλλον περνάει μέσα από την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο λόγος για τη Ναυτιλία, όπου, ωστόσο, ακόμα και σήμερα, η ψηφιοποίηση αντιμετωπίζεται περιστασιακά και χαρακτηρίζεται από έλλειψη μιας ολιστικής προσέγγισης ως προς τον μετασχηματισμό της. Ο ψ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη ...
01 Dec 2020 14:20 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Το 6% των ελληνικών εταιρειών απέκτησε e-shop στη διάρκεια της πανδημίας Σε ψηφιακό επιταχυντή για το ελληνικό εμπόριο, εξελίσσεται η πανδημία του COVID-19. Αφενός η αγοραστική διαδικασία ψηφιοποιείται τάχιστα και αφετέρου οι ίδιες οι επιχειρήσεις αποκτούν ψηφιακή κουλτούρα, αλλά και διέξοδο στο online εμπόριο. Επτά στις δέκα ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.