Το Internet of Things μετασχηματίζει την ψυχαγωγία και την ενημέρωση

Μία νέα εποχή στον τομέα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης φέρνει το Internet of Things (ΙοΤ), επιτρέποντας πρωτόγνωρες δυνατότητες εξατομίκευσης του περιεχομένου για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με έκθεση της ΕΥ, καθώς δισεκατομμύρια συσκευές αναμένεται να διασυνδεθούν τα επόμενα χρόνια, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι σε ιδανική θέση να αποκτήσουν σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά μέσω της χρήσης εφαρμογών ΙοΤ.

Το ΙοΤ ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προς τον καταναλωτήΗ έρευνα διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις των δύο κλάδων, οπλισμένες με ουσιαστική γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά δεδομένα, προκειμένου να παρέχουν υπηρεσίες και προγράμματα, που θα λαμβάνουν υπόψη τη θέση και το περιβάλλον του χρήστη. 

“Οι δυνατότητες του ΙοΤ στο χώρο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας εκτείνονται από τη δημιουργία, τη μετάδοση και την εξατομίκευση περιεχομένου για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες, έως και τη μέτρηση της χρήσης των μέσων επικοινωνίας μέσω τεχνικών ανάλυσης δεδομένων”, αναφέρει η έκθεση (Internet of Things: Human-machine interactions that unlock possibilities).  

Σύμφωνα με τα ευρήματα της, ο κλάδος της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, ήδη, χρησιμοποιεί ορισμένες κατηγορίες αισθητήρων, όπως αυτές που ανιχνεύουν την κίνηση, καθώς και αισθητήρες εικόνας που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, βίντεο, στον αθλητισμό και τις εφαρμογές 3D, δημιουργώντας νέες, πιο φιλικές προς το χρήστη εμπειρίες ψυχαγωγίας.

“Όμως, οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες των αισθητήρων του ΙοΤ επιτρέπουν στις συνδεδεμένες συσκευές να διαβάζουν, να μετρούν και να κατανοούν τους καταναλωτές σε πρωτόγνωρα επίπεδα”, σημειώνεται σχετικά.   

Το μέλλον
Ένα από τα σημαντικότερα αναμενόμενα οφέλη του ΙοΤ για τους ανθρώπους του marketing, όπως τονίζει η έκθεση, είναι η δυνατότητα συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών σχετικών με τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή και το σημαντικότερο, το εκάστοτε πλαίσιο στο οποίο καταναλώνεται η ενημέρωση ή η ψυχαγωγία.“Οι καλύτερες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (data analytics) θα συμβάλουν στη βελτίωση του σημερινού ελλιπούς συστήματος μέτρησης της κατανάλωσης περιεχομένου και υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως η αναγνώριση και αντιστοίχιση μοναδικών χρηστών που χρησιμοποιούν διαφορετικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την κατανόηση των στελεχών marketing για το κοινό τους”, σχολιάζει η ΕΥ.  

Για παράδειγμα, η διάδοση του IoT θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις των μέσων ψυχαγωγίας όχι μόνο να κατανοήσουν τι παρακολουθεί ένας καταναλωτής, αλλά και να μετρήσουν πώς, πού, γιατί και με ποιους το βλέπει. Αυτό το νέο επίπεδο πληροφόρησης και κατανόησης του εκάστοτε πλαισίου χρήσης που εξασφαλίζουν οι “έξυπνες” συσκευές, θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες ανταποκρίνονται στη διάθεση, τη σωματική δραστηριότητα ή τη θέση ενός ατόμου σε πραγματικό χρόνο. 

Προκλήσεις
Το ΙοΤ, εκτός από τεράστια ευκαιρία για τους τομείς της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης, δημιουργεί και μια σειρά από προκλήσεις, με τη μεγαλύτερη να σχετίζεται με τη διασφάλιση της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. “Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θέμα με εκθετικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας, καθώς το IoT συγκεντρώνει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και συνδέει όλο και περισσότερες συσκευές, λογισμικό, μηχανήματα και ανθρώπους”, διαπιστώνει η σχετική μελέτη.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 2/9/2016)

 

Powered by Bullraider.com
Η ιστορία του ρολογιού: Πώς μετρούσαν το χρόνο από...
28 Δεκ 2018 10:34 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η ιστορία του ρολογιού: Πώς μετρούσαν το χρόνο από τα αρχαία χρόνια Οι ιστορικοί δεν γνωρίζουν ποιος ή πότε ακριβώς «επινόησε» τη συσκευή που μετρά  τον χρόνο. Πιθανόν, χιλιάδες  χρόνια  πριν κάποιος παρατήρησε πως, όταν τοποθέτησε κατακόρυφα  στο  έδαφος μία ράβδο, η σκιά της εκινείτο στο έδαφος ακολουθώντας την κίνηση του Ήλιου Η ιστορία του χρόνου και πώς αυτός έχει μετρηθεί ανά τους αιώνες ε [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Εναρμονισμένα ευρωπαϊκά πρότυπα για 5G, Big Data κ...
28 Νοε 2018 15:22 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Εναρμονισμένα ευρωπαϊκά πρότυπα για 5G, Big Data και ΙοΤ Την πλήρη λειτουργία της ενιαίας αγοράς επιχειρεί να εξασφαλίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, περίπου έξι μήνες πριν από τις εκλογές για την ανάδειξη των νέων μελών του Κοινοβουλίου. Σε αυτήν την κατεύθυνση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες ένα σχέδιο δράσης για την εκπόνηση εναρμονισμένων προτύπων, που βοηθούν στη λειτουργία της ενιαίας αγοράς. Στόχος είναι τ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Αλλάζει ο χάρτης των χρηματοδοτήσεων για startups ...
03 Δεκ 2018 09:36 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Αλλάζει ο χάρτης των χρηματοδοτήσεων για startups στην Ευρώπη Σαρωτικές αλλαγές στον χάρτη των χρηματοδοτήσεων μικρομεσαίων εταιρειών και νεοφυών επιχειρήσεων φέρνει ο Κανονισμός για τη συμμετοχική χρηματοδότηση (Crowdfunding), που ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Με τον νέο Κανονισμό δημιουργείται -σε πανευρωπαϊκό επίπεδο- η δυνατότητα χρηματοδότησης επιχειρήσεων χωρίς τη συμμετοχή τραπεζών και άλλων μεσαζόντ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
To 40% του παγκόσμιου πληθυσμού θα συνδέεται μέσω ...
22 Νοε 2018 14:45 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

To 40% του παγκόσμιου πληθυσμού θα συνδέεται μέσω 5G το 2025 Συνδεδεμένο και μάλιστα σε υψηλές ταχύτητες είναι –όπως όλα δείχνουν- το μέλλον του πλανήτη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού θα συνδέεται σε δίκτυα επόμενης γενιάς 5G το 2025. Επιπλέον, το 70% του πληθυσμού ή περίπου 6 δισ. άνθρωποι, θα χρησιμοποιεί το 2025 υπηρεσίες mobile internet. Τις παραπάνω εκτιμήσεις έκανε ο γενικός διευθυντής του GSMA, κ.  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.