Το Internet of Things μετασχηματίζει την ψυχαγωγία και την ενημέρωση

Μία νέα εποχή στον τομέα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης φέρνει το Internet of Things (ΙοΤ), επιτρέποντας πρωτόγνωρες δυνατότητες εξατομίκευσης του περιεχομένου για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με έκθεση της ΕΥ, καθώς δισεκατομμύρια συσκευές αναμένεται να διασυνδεθούν τα επόμενα χρόνια, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι σε ιδανική θέση να αποκτήσουν σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά μέσω της χρήσης εφαρμογών ΙοΤ.

Το ΙοΤ ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προς τον καταναλωτήΗ έρευνα διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις των δύο κλάδων, οπλισμένες με ουσιαστική γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά δεδομένα, προκειμένου να παρέχουν υπηρεσίες και προγράμματα, που θα λαμβάνουν υπόψη τη θέση και το περιβάλλον του χρήστη. 

“Οι δυνατότητες του ΙοΤ στο χώρο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας εκτείνονται από τη δημιουργία, τη μετάδοση και την εξατομίκευση περιεχομένου για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες, έως και τη μέτρηση της χρήσης των μέσων επικοινωνίας μέσω τεχνικών ανάλυσης δεδομένων”, αναφέρει η έκθεση (Internet of Things: Human-machine interactions that unlock possibilities).  

Σύμφωνα με τα ευρήματα της, ο κλάδος της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, ήδη, χρησιμοποιεί ορισμένες κατηγορίες αισθητήρων, όπως αυτές που ανιχνεύουν την κίνηση, καθώς και αισθητήρες εικόνας που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, βίντεο, στον αθλητισμό και τις εφαρμογές 3D, δημιουργώντας νέες, πιο φιλικές προς το χρήστη εμπειρίες ψυχαγωγίας.

“Όμως, οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες των αισθητήρων του ΙοΤ επιτρέπουν στις συνδεδεμένες συσκευές να διαβάζουν, να μετρούν και να κατανοούν τους καταναλωτές σε πρωτόγνωρα επίπεδα”, σημειώνεται σχετικά.   

Το μέλλον
Ένα από τα σημαντικότερα αναμενόμενα οφέλη του ΙοΤ για τους ανθρώπους του marketing, όπως τονίζει η έκθεση, είναι η δυνατότητα συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών σχετικών με τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή και το σημαντικότερο, το εκάστοτε πλαίσιο στο οποίο καταναλώνεται η ενημέρωση ή η ψυχαγωγία.“Οι καλύτερες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (data analytics) θα συμβάλουν στη βελτίωση του σημερινού ελλιπούς συστήματος μέτρησης της κατανάλωσης περιεχομένου και υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως η αναγνώριση και αντιστοίχιση μοναδικών χρηστών που χρησιμοποιούν διαφορετικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την κατανόηση των στελεχών marketing για το κοινό τους”, σχολιάζει η ΕΥ.  

Για παράδειγμα, η διάδοση του IoT θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις των μέσων ψυχαγωγίας όχι μόνο να κατανοήσουν τι παρακολουθεί ένας καταναλωτής, αλλά και να μετρήσουν πώς, πού, γιατί και με ποιους το βλέπει. Αυτό το νέο επίπεδο πληροφόρησης και κατανόησης του εκάστοτε πλαισίου χρήσης που εξασφαλίζουν οι “έξυπνες” συσκευές, θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες ανταποκρίνονται στη διάθεση, τη σωματική δραστηριότητα ή τη θέση ενός ατόμου σε πραγματικό χρόνο. 

Προκλήσεις
Το ΙοΤ, εκτός από τεράστια ευκαιρία για τους τομείς της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης, δημιουργεί και μια σειρά από προκλήσεις, με τη μεγαλύτερη να σχετίζεται με τη διασφάλιση της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. “Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θέμα με εκθετικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας, καθώς το IoT συγκεντρώνει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και συνδέει όλο και περισσότερες συσκευές, λογισμικό, μηχανήματα και ανθρώπους”, διαπιστώνει η σχετική μελέτη.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 2/9/2016)

 

Powered by Bullraider.com
Νέοι κανόνες για την ελεύθερη ροή δεδομένων μη προ...
14 Νοε 2018 14:50 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Νέοι κανόνες για την ελεύθερη ροή δεδομένων μη προσωπικού χαρακτήρα Δύο βασικές νομοθετικές πράξεις ολοκλήρωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ψηφιακή ενιαία αγορά. Την περασμένη εβδομάδα το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέδωσε τον Κανονισμό για την ελεύθερη ροή των δεδομένων μη προσωπικού χαρακτήρα και τη νέα Οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων. Ο κανονισμός γ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Πέντε καθημερινές πρακτικές για ασφαλές Διαδίκτυο...
07 Νοε 2018 12:27 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Πέντε καθημερινές πρακτικές για ασφαλές Διαδίκτυο Ευθέως ανάλογη της αύξησης του χρόνου που αφιερώνει ο μέσος άνθρωπος στο Διαδίκτυο, είναι και η ανοδική πορεία των κρουσμάτων ψηφιακών επιθέσεων. Ένας τυπικός χρήστης δαπανά περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα σε κοινωνικές πλατφόρμες, ενώ, σύμφωνα με κάποιες άλλες εκτιμήσεις, το ένα τρίτο του online χρόνου μας το αφιερώνουμε στα κοινωνικά μέσα. Οι αριθμοί αυ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Η ψηφιοποίηση στην εφοδιαστική αλυσίδα “κλειδί” γι...
07 Νοε 2018 12:32 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η ψηφιοποίηση στην εφοδιαστική αλυσίδα “κλειδί” για τον κλάδο Σε ρυθμούς ψηφιακού μετασχηματισμού έχει εισέλθει ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται σε πραγματικό “κλειδί” για το μέλλον του. Σύμφωνα με τους αναλυτές, σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο, οι επιχειρήσεις του κλάδου κινούνται από μια γραμμική αλυσίδα εφοδιασμού και δικά τους (on premises) συστ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Leviton, παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρονικά και ηλε...
21 Οκτ 2018 14:36 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά υλικά για κάθε είδος έργου, κατοικίες, εμπορικά και βιομηχανικά κτήρια, εργοτάξια ... 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.