Το Internet of Things μετασχηματίζει την ψυχαγωγία και την ενημέρωση

Μία νέα εποχή στον τομέα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης φέρνει το Internet of Things (ΙοΤ), επιτρέποντας πρωτόγνωρες δυνατότητες εξατομίκευσης του περιεχομένου για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με έκθεση της ΕΥ, καθώς δισεκατομμύρια συσκευές αναμένεται να διασυνδεθούν τα επόμενα χρόνια, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι σε ιδανική θέση να αποκτήσουν σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά μέσω της χρήσης εφαρμογών ΙοΤ.

Το ΙοΤ ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προς τον καταναλωτήΗ έρευνα διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις των δύο κλάδων, οπλισμένες με ουσιαστική γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά δεδομένα, προκειμένου να παρέχουν υπηρεσίες και προγράμματα, που θα λαμβάνουν υπόψη τη θέση και το περιβάλλον του χρήστη. 

“Οι δυνατότητες του ΙοΤ στο χώρο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας εκτείνονται από τη δημιουργία, τη μετάδοση και την εξατομίκευση περιεχομένου για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες, έως και τη μέτρηση της χρήσης των μέσων επικοινωνίας μέσω τεχνικών ανάλυσης δεδομένων”, αναφέρει η έκθεση (Internet of Things: Human-machine interactions that unlock possibilities).  

Σύμφωνα με τα ευρήματα της, ο κλάδος της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, ήδη, χρησιμοποιεί ορισμένες κατηγορίες αισθητήρων, όπως αυτές που ανιχνεύουν την κίνηση, καθώς και αισθητήρες εικόνας που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, βίντεο, στον αθλητισμό και τις εφαρμογές 3D, δημιουργώντας νέες, πιο φιλικές προς το χρήστη εμπειρίες ψυχαγωγίας.

“Όμως, οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες των αισθητήρων του ΙοΤ επιτρέπουν στις συνδεδεμένες συσκευές να διαβάζουν, να μετρούν και να κατανοούν τους καταναλωτές σε πρωτόγνωρα επίπεδα”, σημειώνεται σχετικά.   

Το μέλλον
Ένα από τα σημαντικότερα αναμενόμενα οφέλη του ΙοΤ για τους ανθρώπους του marketing, όπως τονίζει η έκθεση, είναι η δυνατότητα συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών σχετικών με τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή και το σημαντικότερο, το εκάστοτε πλαίσιο στο οποίο καταναλώνεται η ενημέρωση ή η ψυχαγωγία.“Οι καλύτερες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (data analytics) θα συμβάλουν στη βελτίωση του σημερινού ελλιπούς συστήματος μέτρησης της κατανάλωσης περιεχομένου και υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως η αναγνώριση και αντιστοίχιση μοναδικών χρηστών που χρησιμοποιούν διαφορετικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την κατανόηση των στελεχών marketing για το κοινό τους”, σχολιάζει η ΕΥ.  

Για παράδειγμα, η διάδοση του IoT θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις των μέσων ψυχαγωγίας όχι μόνο να κατανοήσουν τι παρακολουθεί ένας καταναλωτής, αλλά και να μετρήσουν πώς, πού, γιατί και με ποιους το βλέπει. Αυτό το νέο επίπεδο πληροφόρησης και κατανόησης του εκάστοτε πλαισίου χρήσης που εξασφαλίζουν οι “έξυπνες” συσκευές, θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες ανταποκρίνονται στη διάθεση, τη σωματική δραστηριότητα ή τη θέση ενός ατόμου σε πραγματικό χρόνο. 

Προκλήσεις
Το ΙοΤ, εκτός από τεράστια ευκαιρία για τους τομείς της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης, δημιουργεί και μια σειρά από προκλήσεις, με τη μεγαλύτερη να σχετίζεται με τη διασφάλιση της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. “Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θέμα με εκθετικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας, καθώς το IoT συγκεντρώνει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και συνδέει όλο και περισσότερες συσκευές, λογισμικό, μηχανήματα και ανθρώπους”, διαπιστώνει η σχετική μελέτη.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 2/9/2016)

 

Powered by Bullraider.com
Τρίκαλα: Ερχονται τα 150 «Έξυπνα Σπίτια» για ηλικι...
11 Αυγ 2017 19:37 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Τρίκαλα: Ερχονται τα 150 «Έξυπνα Σπίτια» για ηλικιωμένους Μετά το «έξυπνο λεωφορείο έρχονται τα 150 «Έξυπνα Σπίτια» για ηλικιωμένους στον Δήμο Τρικκαίων και την κεντρική Ελλάδα! Πρόκειται για το πρόγραμμα ACTIVAGE, το οποίο παρουσιάστηκε επισήμως στη Μαδρίτη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Αυξημένο το ενδιαφέρον για τη δημιουργία “έξυπνων”...
05 Ιουλ 2017 10:19 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Αυξημένο το ενδιαφέρον για τη δημιουργία “έξυπνων” σπιτιών Νέες τάσεις στην υιοθέτηση της τεχνολογίας smart home αποκαλύπτει έρευνα της Houzz, της δημοφιλούς online πλατφόρμας για ανακαινίσεις και σχεδιασμούς σπιτιών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ποσοστό 45% των ιδιοκτητών ακινήτων, που πραγματοποίησαν διαδικασίες ανακαίνισης το 2016, αναφέρει ότι προχώρησε σε χρήση τεχνολογίας smart home ενσωματών [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Η PARKGURU συμμετέχει στο πρόγραμμα «Έξυπνης Πόλης...
23 Ιουλ 2017 09:43 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Η PARKGURU συμμετέχει στο πρόγραμμα «Έξυπνης Πόλης» του Δήμου Τρικάλων H PARKGURU, στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος «Έξυπνης Πόλης» που υλοποιεί ο Δήμος Τρικάλων, συμμετείχε συνεισφέροντας την τεχνογνωσία της στα συστήματα έξυπνης στάθμευσης με τεχνολογίες IOT (internet of things). Τα αποτελέσματα του έργου θα παρουσιαστηκαν σε ειδική ημερίδα που έλαβε τόπο την Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 στα Τρίκαλα. Τα Τρίκαλα έχουν τη δι [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Ρομπότ γίνεται η χαρά της νοικοκυράς και σιδερώνει...
22 Ιουν 2017 14:16 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ρομπότ γίνεται η χαρά της νοικοκυράς και σιδερώνει ρούχα Τέλος οι ζάρες   Τα ρομπότ στο μέλλον δεν θα κλέβουν μόνο τις δουλειές μας, αλλά θα κάνουν και τις δουλειές του σπιτιού. Ισπανοί ερευνητές παρουσίασαν ένα ανθρωποειδές ρομπότ που σιδερώνει ρούχα - με μεγάλη μάλιστα προσοχή στο έργο του, ώστε να μην αφήσει καμία ζάρα.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.