“Ψηφιακά πορτοφόλια” και virtual reality αλλάζουν το λιανεμπόριο

Ιδιαίτερα θετικοί σε νέες τεχνολογίες, που τους επιτρέπουν να κάνουν τις αγορές και τις πληρωμές πιο γρήγορα, εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, είναι σήμερα οι καταναλωτές. Σε αυτήν τη λογική, δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους τρόπους αγορών και πληρωμών, που, μέχρι και μερικά χρόνια πριν, θα φάνταζαν εκτός πραγματικότητας. Για παράδειγμα, έντονο είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, καθώς ευελπιστούν ότι μέσω αυτής θα μπορούν να ολοκληρώσουν μία αγορά απλά και μόνο με ένα νεύμα του κεφαλιού.

Οι καταναλωτές δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέες τεχνολογίες στον τομέα των αγορών και των πληρωμώνΑνάλογα αυξημένο βαίνει και το ενδιαφέρον για τους νέους τρόπους και τις νέες τεχνολογίες στον τομέα των πληρωμών. Τα “ψηφιακά πορτοφόλια” συνεχίζουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον στα smartphones και τους φορητούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο. Κυριαρχούν στις συζητήσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών, με το θέμα, μάλιστα, να κατακτά την κορυφή (75%) στις social συζητήσεις, που καταγράφει και αναλύει η έρευνα της Mastercard “Digital Payments”, στην ετήσια έκδοση για το 2017. Σύμφωνα με τα ευρήματα της, η αυξημένη αποδοχή των ψηφιακών πορτοφολιών στα φυσικά καταστήματα, το Διαδίκτυο και σε αγορές εντός εφαρμογών (in-app) προκάλεσε πάνω από 2 εκατομμύρια αναφορές, με το 84% αυτών να καταγράφονται στο Twitter.

Στις συζητήσεις τους, οι καταναλωτές υπογράμμιζαν συνεχώς ότι η επιτυχία των νέων τεχνολογιών και των νέων τρόπων πληρωμής θα κριθεί από την ασφάλεια και την προστασία που θα προσφέρουν, σε μεγαλύτερο βαθμό από τις ήδη υπάρχουσες. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (43%) έδειξαν το ενδιαφέρον τους για τη χρήση τόσο βιομετρικών χαρακτηριστικών, όσο και άλλων μορφών ταυτοποίησης, τα οποία θα προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και μείωση στο ενδεχόμενο απάτης, προχωρώντας ένα βήμα πέρα από τα παραδοσιακά συνθηματικά (passwords).

Εκτός από τις πληρωμές, όμως, οι καταναλωτές προσβλέπουν και σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως την αποθήκευση στοιχείων καρτών προγραμμάτων επιβράβευσης καθώς και την υποστήριξη closed-loop συστημάτων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Οικιακοί βοηθοί
Η ενεργοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και οι “έξυπνοι” οικιακοί βοηθοί ήταν το δεύτερο θέμα με τις περισσότερες συζητήσεις μέσα στο 2016. Επίσης, το λεγόμενο Internet of Things, αποτέλεσε ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα, με την πλειονότητα των σχετικών συζητήσεων να καταγράφονται στη Β. Αμερική (44%) και την Ευρώπη (34%). Πιο συγκεκριμένα, οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στο πως το Internet of Things θα γίνει Internet of Payments, ώστε οι πληρωμές να μπορούν να πραγματοποιούνται από οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή.

Στο μεταξύ, οι φορητές συσκευές - wearables - οδήγησαν τις συζητήσεις σχετικά με τις νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες, οι οποίες τροφοδοτήθηκαν από ανακοινώσεις συνεργασιών ανάμεσα σε εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογία και εταιρείες παροχών πληρωμών.

Βιομετρικά στοιχεία
Οι νέες εξελίξεις σε ζητήματα αναγνώρισης προσώπου και ταυτοποίησης μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων, αποτέλεσαν το περιεχόμενο σε περισσότερες από τις μισές συζητήσεις (51%) σχετικά με βιομετρικά και ταυτοποίηση. Παράλληλα, το social media buzz σχετικά με τις νέες αυτές τεχνολογίες βιομετρικών και ταυτοποίησης, υπήρξε ιδιαίτερα θετικό.

Στο μεταξύ, οι καταναλωτές εξέφρασαν παράπονα για τη χρήση συνθηματικών (passwords), την εισαγωγή τους, το να τα ξεχνούν και να τα ανακτούν κι έδειξαν ενδιαφέρον σε τρόπους που θα μπορούσαν να τους απαλλάξουν εντελώς από αυτά, μέσα από εύκολες και βελτιωμένες εναλλακτικές ταυτοποίησης.

Η έρευνα
Η Mastercard, σε συνεργασία με την PRIME Research, πραγματοποίησε την 5η ετήσια έρευνα Digital Payments, σχεδιασμένη για να αναγνωρίζει τις συνεχώς αυξανόμενες συζητήσεις σχετικά με τους νέους τρόπους πληρωμών. Καταγράφοντας περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια posts στα social media τον τελευταίο χρόνο - μέσω του Synthesio - σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte και Weibo, η έρευνα εξετάζει social συζητήσεις στις αγορές 188 χωρών σε όλο τον κόσμο.

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - τεύχος 2 Μαρτίου 2017)

Powered by Bullraider.com
2 στις 3 ελληνικές εταιρείες επενδύουν στην τεχνολ...
23 Απρ 2020 10:42 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

2 στις 3 ελληνικές εταιρείες επενδύουν στην τεχνολογία ως απάντηση στην κρίση Βαριά σκιά στις ελληνικές επιχειρήσεις ρίχνει, ήδη, η πανδημία του νέου κορωνοϊού, επηρεάζοντας κρίσιμους δείκτες, όπως οι πωλήσεις, η κερδοφορία, αλλά και το ηθικό των εργαζομένων. Πάντως, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών δηλώνει πως έχει ήδη επηρεαστεί από την εξάπλωση του κορωνοϊού, μόλις το 33% των προγραμματίζει ανα [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Στο 2% το ποσοστό της τηλεργασίας στην Ελλάδα...
11 Φεβ 2020 11:52 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Στο 2% το ποσοστό της τηλεργασίας στην Ελλάδα Τη λύση της τηλεργασίας, δηλαδή της παροχής υπηρεσιών από απόσταση, επιλέγουν όλο και περισσότεροι πολίτες ανά τον κόσμο, με την τεχνολογία να μετασχηματίζει ριζικά τον τρόπο, που οργανώνεται και παρέχεται η εργασία. Στην Ελλάδα, το 2% των απασχολουμένων, ηλικίας 15 έως 64 ετών, εργάζεται πλέον από το σπίτι (στοιχεία 2018). Συνολικά, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Οι Έλληνες επιδοκιμάζουν τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό...
23 Απρ 2020 10:34 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Οι Έλληνες επιδοκιμάζουν τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης Περισσότερο ψηφιακό κράτος ζητούν οι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι, στη μεγάλη πλειοψηφία τους, δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τις δράσεις για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τμήματος της δημόσιας διοίκησης, που “έτρεξαν” στη χώρα μας εν μέσω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Οι Έλληνες πολίτες επιδοκιμάζουν ψηφιακές ευκολίες, όπως η  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Ρομποτική, drones και αισθητήρες καταλύτες για την...
04 Φεβ 2020 15:59 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ρομποτική, drones και αισθητήρες καταλύτες για την αγροτική παραγωγή Μπορεί η επένδυση σε νέες τεχνολογίες στον αγροτικό τομέα να έχει καθυστερήσει σε σχέση με άλλους τομείς, αλλά πλέον και ο τομέας της γεωργίας φαίνεται πως οδεύει ολοταχώς προς την 4η βιομηχανική επανάσταση. Ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things, το blockchain και άλλες ψηφιακές τεχνολογίες, αξιοποιούνται πλέον στην αγροτική παραγωγή, παρέχοντ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.