Υποχρεωτικό το σύστημα “eCall” σε όλα τα οχήματα από τον Απρίλιο

Υποχρεωτικό σε ολόκληρη την Ε.Ε. για τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά οχήματα καθίσταται από τον Απρίλιο, το σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης "eCall", με την Ευρώπη να κάνει ένα ακόμη βήμα για εμπλοκή της τεχνολογίας στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Το “eCall” καλεί αυτόματα τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης “112” σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Η κλήση προς τον αριθμό “112” παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού της γεωγραφικής θέσης του καλούντος, μέσω του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης Galileo. Με τον τρόπο αυτό, ο χρόνος απόκρισης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης αναμένεται να βελτιωθεί κατά 50% στην ύπαιθρο και 40% στις αστικές περιοχές, γεγονός που θα μπορούσε να σώσει έως και 2.500 ζωές σε ολόκληρη την Ευρώπη, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις.

Η κλήση προς τον αριθμό “112” παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού της γεωγραφικής θέσης μέσω του δορυφορικού συστήματος GalileoΗ νομοθεσία της Ε.Ε. επιτρέπει στους Ευρωπαίους να επικοινωνούν δωρεάν με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, καλώντας το “112” από οποιαδήποτε χώρα της Ε.Ε. Κάθε χρόνο, περίπου 300.000 άτομα, που καλούν τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, δεν μπορούν να δώσουν πληροφορίες για την τοποθεσία τους, επειδή δεν γνωρίζουν πού είναι ή είναι σοβαρά τραυματίες για να επικοινωνήσουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η γνώση της ακριβούς θέσης του καλούντος μπορεί να βοηθήσει τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης να αντιδράσουν γρήγορα και να σώσουν ζωές.

Εγκρίσεις
Το σύστημα “eCall”, το οποίο μπορεί, επίσης, να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα, μεταδίδει μόνο βασικές πληροφορίες και δεν αποθηκεύει ή καταγράφει δεδομένα. Η Επιτροπή έχει ήδη δοκιμάσει τις λύσεις “eCall” των κατασκευαστών στο Κοινό Κέντρο Ερευνών στην Ispra της Ιταλίας και έχει εκδώσει τις απαραίτητες εγκρίσεις από τον Ιανουάριο του 2018. Συνδυάζοντας τον ενιαίο αριθμό έκτακτης ανάγκης της Ε.Ε. - το 112 - με το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης της Ε.Ε. και την τεχνολογία GSM, η Ένωση προσπαθεί να θέσει την τεχνολογία στην υπηρεσία του πολίτη σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Στόχος της Ε.Ε. είναι τουλάχιστον το ήμισυ των κρατών - μελών να είναι σε θέση να εξασφαλίσει τον ακριβή εντοπισμό της θέσης των πολιτών που βρίσκονται σε κίνδυνο μέχρι το 2020.

Ταχύτητα
Ο κοινός αριθμός κλήσης για έκτακτες ανάγκες 112 είναι σε λειτουργία στην E.E. από το 1991. Λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση, χωρίς χρέωση και παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού θέσης του καλούντος. Μπορεί να το καλέσει κανείς από κάθε είδους τηλεφωνική συσκευή, σταθερή ή κινητή, ακόμα και χωρίς κάρτα SIM, καθώς και στην περίπτωση που ο καλών δεν έχει κάλυψη ή βρίσκεται εκτός δικτύου (εθνική περιαγωγή). Με την κλήση στο 112 ειδοποιούνται ταυτόχρονα οι υπηρεσίες της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ στην κάθε χώρα και κινητοποιούνται ανάλογα με την ανάγκη που έχει προκύψει. Οι κλήσεις απαντώνται κατά μέσο όρο μέσα σε 9 δευτερόλεπτα.

 

(Πηγή: Περιοδικό ΣΕΠΕ - 29/3/2018)

Powered by Bullraider.com
2 στις 3 ελληνικές εταιρείες επενδύουν στην τεχνολ...
23 Απρ 2020 10:42 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

2 στις 3 ελληνικές εταιρείες επενδύουν στην τεχνολογία ως απάντηση στην κρίση Βαριά σκιά στις ελληνικές επιχειρήσεις ρίχνει, ήδη, η πανδημία του νέου κορωνοϊού, επηρεάζοντας κρίσιμους δείκτες, όπως οι πωλήσεις, η κερδοφορία, αλλά και το ηθικό των εργαζομένων. Πάντως, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών δηλώνει πως έχει ήδη επηρεαστεί από την εξάπλωση του κορωνοϊού, μόλις το 33% των προγραμματίζει ανα [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Στο 2% το ποσοστό της τηλεργασίας στην Ελλάδα...
11 Φεβ 2020 11:52 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Στο 2% το ποσοστό της τηλεργασίας στην Ελλάδα Τη λύση της τηλεργασίας, δηλαδή της παροχής υπηρεσιών από απόσταση, επιλέγουν όλο και περισσότεροι πολίτες ανά τον κόσμο, με την τεχνολογία να μετασχηματίζει ριζικά τον τρόπο, που οργανώνεται και παρέχεται η εργασία. Στην Ελλάδα, το 2% των απασχολουμένων, ηλικίας 15 έως 64 ετών, εργάζεται πλέον από το σπίτι (στοιχεία 2018). Συνολικά, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Οι Έλληνες επιδοκιμάζουν τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό...
23 Απρ 2020 10:34 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Οι Έλληνες επιδοκιμάζουν τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης Περισσότερο ψηφιακό κράτος ζητούν οι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι, στη μεγάλη πλειοψηφία τους, δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τις δράσεις για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τμήματος της δημόσιας διοίκησης, που “έτρεξαν” στη χώρα μας εν μέσω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Οι Έλληνες πολίτες επιδοκιμάζουν ψηφιακές ευκολίες, όπως η  [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Ρομποτική, drones και αισθητήρες καταλύτες για την...
04 Φεβ 2020 15:59 - Παναγιώτης Φουντόπουλος

Ρομποτική, drones και αισθητήρες καταλύτες για την αγροτική παραγωγή Μπορεί η επένδυση σε νέες τεχνολογίες στον αγροτικό τομέα να έχει καθυστερήσει σε σχέση με άλλους τομείς, αλλά πλέον και ο τομέας της γεωργίας φαίνεται πως οδεύει ολοταχώς προς την 4η βιομηχανική επανάσταση. Ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things, το blockchain και άλλες ψηφιακές τεχνολογίες, αξιοποιούνται πλέον στην αγροτική παραγωγή, παρέχοντ [ ... ]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Other Articles
     

 

 

 

© 2013-2014 futurehome.gr - All Rights Reserved.